STAI

Am ajuns la concluzia ca statul mai mult incurca decat descurca, ca statul e ca o curva care te suge si dupa numai stii cum sa o scoti afara din casa. Ieri am vazut cum a dat o masina peste un bicilist, (acum o luna) trebuia sa scriu a doua zi dupa dar mi-a fost sila. Cum spuneam intr-o zi am vazut un accident, un accident in care o doamna curva a lovit lateral cu masina un biciclist care si-a pierdut echilibrul si pozitia nefireasca a piciorului spunea: „-Salut, eu sunt un picior rupt! Opreste-te si ajuta-ma! Eram singurul martor si singura persoana dupa strada care a observat ce sa intamplat.. imediat pe umarul drept a aparut o fusta cu o aura deasupra capului care-mi zicea ca daca ajut biciclistul voi ajunge intr-un baldachin urias moale cu 100 blonde si o bruneta care-mi vor face tot ce poruncesc! Pe umarul stang a aparut un mos gras imbracat in politist cu o pereche de coarne tocite si incolacite care spunea: „- Mortii ma-tii scrie declaratia cum trebuie! In decursul zilei am observat autovehicolul, de culoare, cu numarul, care a executat manevra, si a lovit si inca o declaratie ca n-ai pus introducerea cu alineat si declaratie si la tribunal ca orice roman cauta sa faca bani fara sa-si transpire burta si urca cu picior-stramb in salvare si suna-i rudel…  Bun, l-am ascultat pe politist si am mers ca-un-boss pe langa accidentat probabil de asta scriu postul asta am oleaca de constiinta care nu ma lasa in pace si ajung sa fut pe cine vreau sa fut, pe stat care nu te lasa sa ajuti nu-ti da tomberon in mijlocul campului sa arunci mizeria nu-ti da doctori competenti in spitale care sa fie platiti in functie de performanta, pentru o stampila trebuie sa astepti sa-si bea doctorul cafeaua iar daca ai imaginatie in alea doua ore in care astepti o stampila iti imaginezi doctorul peste asistenta. Ai scoli in care se preda haotic, basculante pline cu informatii nefolositoare, politie corupta. Nu cred ca ati vazut vre-un politician cu datorii la banca sau care sa fie intr-o situautie grea financiara. Am ajuns la concluzia ca statul mai mult incurca decat descurca…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

