Modul

Scriu mai rar, v-aţi dat seama! Sunt a doişpea şi liceul mă atrage tot mai mult puţin. Cred că singurul motiv pentru care mă mai duc pe la liceu e ăla de a nu avea absenţe şi nu că nu aş putea să scanez 3-8 scutiri, dar nu vreau sa o supar pe maică-mea. Cand eram mai june vedeam altfel liceul dar acum… acum văd clădirea ca orice clădire. Văd nişte profesori mai proşti ca şi constituţia. Profesori care pun notele în funcţie de cat de cuminte eşti în timpul orei, cât de frumos zambeşti in timpul ascultării, căte flori duci de: 12 sep,23 dec,12 ian,1-8 martie, sfarsit de an… Vad clădirea,profesorii si elevii. Elevii sunt 90% navetişti. Din aceştia fetele sunt mici, urate, cu un inceput de ţâţă, cu stuf deasupra ochilor care dacă nu se machiază e rău, dacă se machiaza e mai rau ca vor sa pună toată trusa de machiaj ieftin pe faţa lor. Baieţii sunt urâţi, speriaţi(probabil pentru că le-am facut botezul zilnic) plini de coşuri cu un accent mioritic de munte. DAR anul acesta am observat in liceul meu niţei bobocei ce mă depaşesc(îi evaluez undeva la 190 inaltime si 100kg) Zici că-s scoşi din laboratoarele cu mutanţi, şi cum nici unul nu mi-a răspuns la întrebarea „Ce mâncaţi mă, drojdie?” continui să cred că statul român după ce a prins caseta cu bandă magnetică a filmului „Godzila” şi-a propus printr-un proiect guvernamental sa crească niste oameni aşa mari să-i sature pe invadatorii planetei. N-am zis că ăştia-s toţi elevii liceului meu, mai sunt si boboci scunzi pistruiaţi dar ăia nu reliefează. Revin la pussy  daca tot am numai rebooturi in liceu m-am gandit şi mi-am permis să fac un sondaj, un sondaj care în imaginaţia mea arăta c-am aşa:  intreb 100 de fete daca vor sa şi-o traga cu mine 90 imi vor raspunde  ca nu vor si 10 îmi vor spune pline de extaz că VOR! Pula-n teorie ca dacă o intrebi pe una în faţa a 30 de colegi de liceu dacă şi-o trage cu tine îţi spune ca eşti nesimţit. Şi dacă să fii nesimţi inseamnă să fii direct e un preţ care merită! Oricum după ce am intrebat 10 fete in luna septembrie dacă si-o trag cu mine a 10a se cam ţinea dupa mine si nu-i rău doar că avea un mers de vrajitoare- vrajitoarele merg mai crăcănat că stau toata ziua in coada maturii…Am renunţat la sondaj la a zecea fată!

Am camere pe holurile liceului, care n-am înţeles ce rol au dar sunt surprins ca nu le-a furat că tot romania e şi-n liceu. Ideea e ca aceste camere nu ne-au schimbat deloc comportamentul, şi cu cameră şi fără ea dacă vrei să-i dai un şut în cur unuia tot îi dai. Aviz celor deştepţi care dau comentariu jos „Poate nu merg camerele!” camerele merg au fost nişte colegi în biroul directorului şi s-au vazut pe monitor.

Ce mă enervează pe mine e că la liceul meu cu profil tehnic se fac nişte ore numite „module”. Modulul este ora in care se predau lucruri aberante, unde si profesorul e prost si citeste dintr-o carte care trebuie sa aibă industrie/fabricare/proces tehnologic pe copertă. Profesorul iţi predă lucruri total nefolositoare din carte din care mai apoi iţi dă lucrare.  M in orar vine de la muie!

    • Rocsana
    • 6 Noiembrie 2011

    Mda..imi place descrierea pentru cum vezi liceul intr-a 12-a..si eu il vad la fel.Cat despre module,foarte adevarat!! :)))

    • c0smin4
    • 6 Noiembrie 2011

    pff..si eu sunt la tehnologic bagamias pulan ea de croitirue

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

