Peria

Peria de pieptănat cu tehnologia IONTEC de la Braun.(Un dildau care nu vibreaza si care ți-l treci prin par -dacă ești pussy si te faci fromoasa). Peria a fost inventata de o „EA ” acum cateva sute de ani, nu prea ma intereseaza dar cred că gasești pe google. Cum a fost inventată? 5 cheaptăne lipite între ele si voila o invenție la fel de nefolositoare ca hârtia igenică intr-un singur strat.  Ce caută această perie pe blogul meu ?!

  • Eu: Ce-i asta la 79 lei?
  • Vânzătoare: Este o perie de pieptănat…
  • Eu: si ce are peria asta așa deosebit de costă cât 20 de beri?
  • Vânzătoarea: Păăi e de la Braun, uite scrie cu argintiu și… are ioni
  • Eu: Și ce fac ionii aștia?
  • Vânzătoarea: Pai așează parul mai bine, îl fac mai moale mai ușor de aranjat!

Și cum am plecat eu de lângă vânzătoare, abținându-ma să nu râd în fața ei de perie mă gândeam cât de încuiate sunt fetele când vine vorba de cumpărături. Ele gândesc ceva de genul: Vaaai perie de la Braun. E frumoasa că e neagră. Uite ce frumos scrie cu argintiu. Și are și ioni.. Oare ce-s ionii ăștia?! Par deștepți, ia să-mi cumpar eu una! Cum gândesc băieții: Uite băi un cheaptăn gras.. Păi ce pula mea să fac cu el ?! doar gayy iși fac părul cu pieptănașul, baga-mi-aș pula câta-i prețu-l are.. 79 lei. Pai bine da ce știe sa faca? aa are ioni și ce-s ionii ăștia?!  Am intuiție de barbat și știu ca ionii nu există. Ionii au fost inventați de un tip pe nume Ion. Un chimist pe nume Ion care voia să inventeze ceva si nu avea ce așa că a inventat acești ioni. „Ionul” este ca și cum n-ar fi, este in același câmp lexical cu „abstractul”. Și cei de la Braun, lideri de piața in industria fițelor produselor de înfrumusețat și-au zis: ce ar fi să facem peria Braun mai tehnologizată! Păi ce îmbunătațiri sa-i facem că nu avem nimic?! Hai să punem nimic sa-i punem o denumire științifică si sa-i gasim câteva utilizări pe care oricum le are… Și până la urma ăsta-i viitorul în domeniul afacerilor, îți insușești ceva inexistent sau foarte indepărtat cum ar fi luna, o imparți și vinzi teren pe lună. Chestia asta a făcuto un tip din America. Cândva o sa câștig oxigenul la tribunal internațional și o să va dau să respirați cu porția. Așa cum peria de pieptănat cu tehnologia IONTEC de la Braun se vinde bine la un preț umflat unei singure categorii de clienți(fete) așa cum statul strănge impozite să facă autostrăzi așa o să vând și eu românilor aerul care-l respira.

    • Kathy
    • 25 Septembrie 2011

    Inseamna ca nu ai auzit de peria rotativa de la top shop. Dai 350 lei pe un cacat de perie ce se roteste si in magazin o gasesti la 150 lei :)) Aia e si mai a dracu’ :))

  1. chiar like!!

  2. Bun, perie cu ioni are…da’ perie cu gheorghi?

  3. m-am mai uitat pe aici şi postarea asta chiar mi s-a părut una super decentă. la mai multe d-astea

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

