nebunu’

Pula mea, week-end si m-am dus sa beau si eu la un bar pe banii unui amic ca tot a fost ziua lui. Si am stat acolo timp de 6 beri jumate iar cand am iesit „lume buna” la terasa privea meciul cu Steaua. Si boul, daca-i bou a strigat: „Hai Dinamo” si am alergat in pula mea pana in fata altei terase si boul cu care eram a strigat iar: „Terasa asta suge pula” si iar dai alergat futu-i ma-sa ca asa-mi pierd burta. Si cum scap de ala ca pleca acasa raman cu prietena si nu merg bine 20 de metri ca-mi vine un danf de cartofi prajiti, si zic(ghiceste!): Miroase a cartofi prajiti! Si o pizda care statea pe vine oracaie ceva de cartofi, n-am auzit ce a zis ca-mi parea ca am aburi in urechi. Si un caine sare de ma latra din curtea aia, nu era genul de caine mare si fioros era un pichinez care latra pitigaiat, genul de caine care te face sa-ti fie rusine sa zici lumii ca ai fost muscat de el. Si dau un pumn(nici tare nici incet) in gardul de scanduri subrede. Atat mi-a trebuit ca pizda care statea pe vine si ma comenta sa ridicat in picioare si urla ceva, n-am reusit sa-i arat degetul mare(cel lung) ca eram foarte lenes si distrat de felul cum imi aruncam picioarele in fata ca sa merg, si din curtea aia a iesit Zamolxis la pielea goala care-mi zicea ceva de „smecherie” si de „intors inapoi sa ne batem”. Nu tin minte daca l-am intrebat „ce vrea” cert e ca gagiul a inceput sa alerge inspre mine in picioarele goale. MARE GRESEALA ca am facut ce ma invatat tara asta sa fac cand dau de probleme. Am fugit in pula mea ca Murgul din basm: Fugeam ca gandul/ Fara sa ating pamantul; Si cand ma uit in spate el a avansat 10 metri in timp ce eu am avansat 100 metri, pai ce pula mea faci?! Asa ne batem noi? -Miseleste? Nu! Logic ca la urmatoarea betie am sa ma intorc la el sa-l provoc la inca o intrecere futu-l in gura sa-l fut..

    • sabina
    • 16 August 2011

    intrecere e bine..altceva sper ca nu :))
    data viitoare ai interdictie:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

