Despre Boschetari

-Baaa,sugi pula ba.
-Du-te-n Hristosu ma-tii de aurolac..
(nu-mi apartin injuraturile )
Boschetarul: Baaa sugi pula, de ce m-ai trezit?
Politistul: Taci in pizda ma-tii, dupa care pleca cu alt omBoschet in unitatea de politie.
Iar eu la o samanta in parcul garii, il observ pe boschetar ca se opreste in fata mea si zice „Sa-mi suga pula daca ala vrea sa se joace ca nu poate”, si inca odata urla dupa politist de parca ar fi strans de coaie: BAAAA? de ce m-ai trezit? Vrei sa imi tai venele? Ce te pui cu mine ?! Si soarbe din bera Neumarkt(gust puternic si amarui). Schitez un zambet si el imi zice ca nu poate nimeni sa se puna cu el..Ca nimeni nu a facut ce a facut el si a muncit pe unde nu a muncit nimeni si scoate faraonul un leu dupa care zice: imi cumpar o lama si imi dau matele afara :))!
Acum sincer, nu ar trebuii sa ne mire comportamentul acestui boschetar.Cu totii suntem irascibili cand ne trezeste cineva. Puneti-va in locul acestui om, daca v-ar trezi un politist muist l-ati pupa-n cur de fericire? Evident ca-l injurati.
Si cum se invartea boschetarul prin fata mea, a inceput sa vorbeasca cu prietenul lui imaginar: Baaa in pula mea, eu m-am tait pe mana cu lama..daca politistul are curaj prin pula sa vina sa se puna cu mine! De ce nu vine? ii e frica gaborului..ma tai ma, ma tai! Daca ti-am zis ca ma tai ma tai! Si imi mut privirea pe mainile lui, un tatuaj sters pe pe antebratul stang si pe antebratul drept 30 de taieturi sanatoase,dar sanatoase ca statea carnea pe mana lui ca prezervativul pe pula. Se uita la mana si spune: -Mano, mai poti? Foarte serios omul se uita in spate apoi pleaca.. Zece minute trec de la scena aceasta si alti 3 hoinari se cearta. Doi ii scot banii(5 lei) in stou de la piept unuia mai mic tiganos si ii arunca pe jos. Unul din cei 2 ia banii isi cumpara un pet de bere si pleaca. Iar ala mic de fute tot, urla prin gara la celalalt care a aruncat banii pe jos „Ba da banii ca-ti fut una” iar lumea s-a strans in jur ca ne place circul. 4 minute s-au imbrancit si strigau dupa bani si-mi venea sa strig „Fute-i ba odata una” ca ma dor picioarele.
Ahh teatru ieftin..Cand o sa ajunga vagabonzii din Focsani ca vagabonzii din New York. Vreau sa-i vad mai activi cu cartoane pe burta, placute cu sfarsitul lumii in 2012 sa ne vorbeasca despre Iisus. In schimb noi avem cersetoarea cu piciorul stramb care scuipa si injura :X pizdele.Avem cersetoarea cu haina de blana de la Zanfir si farmacia 24 si avem curvele de la Petrom😛 >
Aceste fetite muncesc. Si cersetorii muncesc, si e genial cersetorul care s-a gandit sa ceara bani in fata biserici, acolo mediocrii si semidoctii isi amintesc pacatele si se gandesc ca daca le ofera bani cersetorilor le sunt iertate pacatele.:)
Pula mea e bine ca vor sa scoata bani dar nu aici.:) Curvelorrr duceti-va de va futeti in tari straine!!! Acolo se castiga bine, nu mai sugeti pula gratis. Cersetoriiilooorrr nu mai cersiti tata in romania(Rmic) ca in afara de muie nu va dam nimic! > suntem mai saraci ca voi
Cersitul are caracter sincretic.(imbinarea mai multor arte)
Mai bine sa n-ai o mana
Dar sa ai vederea buna
Ca nimic nu e mai scump
Ca vederea pe pamant

Cersitorii pot practica sporturi, cu toti am vazut cersetori fara picioare care circula pe skateboard.

Va rog, numai treziti cainii!

    • sabina
    • 10 August 2011

    vai mai liviu:))) te-ai intrevut pe u😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

