Lingaii

Ce sunt lingaii? Dupa nume credeti ca sunt aia care baga „botu-n blana” dar nu sunt. Lingaii sunt acele persoane care prin quintesenta lor „pupa-n cur alte persoane” o combinatie intre sclav si libidinos si curva. Bai lingailor, baga-mi-ati mana-n cur sa-mi ciufuliti cacatu’ nu mai fiti ba prosti ca nu primiti nici o pula, nimic de la nimeni. Vorbiti de avantaje, ca nah nu stim noi ce primiti voi primiti o pula-n ochi de la noi asta primiti voi. Cum recunoaste-ti lingaii? Au o activitate deosebita pe site-urile de socializare, ei dau like la toata lumea si comentarii de genul „frumusik fok” sau „draguta”…nu spun ca eu nu comentez sau nu ma uit dupa pizde pe strada de-mi put ochii dar ei o fac in stilul lor propriu care-i defineste. Astia daca se duc la un bairam nu se imbata pentru ca gandesc in felul urmator: daca pizdele se imbata, am o sansa sa fut pe langa placere o sa par si ursar in fata prietenilor.Toti avem prieteni lingai, iar daca nu avem, prietenii nostri au prieteni lingai.Lingaii stau pe langa pizde, nu conteaza varsta ce daca pizda are 13-14 ani ?! N-au nevoie de epilare(nu ca ar avea ce sa epileze la varsta aia).Ei stau pe langa pizde de tot felul, stiu eu ce felatie-i face urata aia?! ce pula mea ma bag. Stau pe langa pizde si cauta sa se faca placuti, ei zic DA la orice ar spune acea pizda proasta (ups.. s-a vazut ca-s misogin, mi-am pierdut fanele) le fac complimente, le gadila-n palma sa rada ca n-au sare-n umor. Mai au putin si le pupa-n cur (la propriu ca la figurat o fac) .

Ce fac lingaii cand nu sunt pizde in jur sau n-au chef de sex (laba)? Cauta un baiat pe care sa-l pupe in fund. Daca-i gay si la propriu daca nu, numai la figurat. Ce trebuie sa aiba acest baiat pentru a fi pupat in cur?! Sa fie mai mare sau cu bani sau orice chestie care da cool in ochii lingaului. Ce-i face lingaul acestuia? Il sclaveste si se da bine pe langa asta.

Ce-i de facut? -Nu, nu vom face  vreo actiune pe facebook sau vre-un club impotriva lor ca nah, nu se merita .. dar ca sa ne spalam in ciorba lui inainte sa o manance, cand il vedem in actiune il strigam -BAI LINGAULEEE.

    • bc
    • 28 Iulie 2011

    ehee ajunge vedeta de aici! bv bv frumoasa descriere >:D< .mi place :*

    • Sill the make-up artist
    • 29 Iulie 2011

    of of ce porcos vorbesti :-))
    oare cine esti tipul din descriere?eu stiu :))

    • dida
    • 3 August 2011

    buna asta cu „lingaii ::X::X:X

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

