Inception

 

 

Salutare.M-am apucat si eu de bloggareala Ca am un chef nebun de scris   ca nah, simt nevoia sa-mi scriu apasarile intr-un loc vizibil. Pula mea, din ce am citit eu pana acum, blogurile sunt de doua feluri: cele bune-pe care le citesti cu un chef nebun, te amuza, te informeaza te face sa uiti de viata ta de cacat si blogurile  de cacat- astea-s usor de recunoscut, sunt cele pe care nu stai mai mult de 2 minute. Aici nu o sa pun reclame widgeturi sau alte podoabe care ma enerveaza pe mine. Aici-„Scriu ce vreau, cand vreau și cum vreau. Atata timp cat nu profit cu nimic de pe urma voastra, e evident ca mă și doare în cur de parerea voastră. Iti place ce scriu, citește. Nu-ti place, plimba ursu’. Faptul că pierzi timpul citind ceva ce te ofenseaza, apoi mai pierzi timp și sa comentezi despre cat te ofensează, spune mai multe despre tine decat despre mine.”

Acesta fiind primul meu post o sa imi permit sa scriu despre mine, scriind problemele cu care se confrunta  minunata noastra lume in posturile viitoare.Ma numesc Liviu, stau in Focsani am 18 ani, iubesc (tot ce pot). Sunt un baiat atehnic la un liceu tehnic (am scormonit cacatul) , vreau sa dau la teologie nu stiu de ce~?!Sunt pasionat de crime, de mentalitatea criminalului nu de scenariul „detectivilor”  care apar prin filme, iubesc banii (KMN | am recunoscut)nu-i iubeasc ca-s colorati sau ca-s plastifiati ii iubesc pentru ca iti aduc anumite beneficii. Imi place sa petrec, sa ascult muzica, sa glumesc , sa ma uit la filme sau sa citesc carti bune. Ahh si de tine cititorule nu vreau nimic, poate doar o bere.

Liviu

    • Ana Blandiana
    • 2 August 2011

    esti un obsedat sexuall!!!=)))))))))))))

    • Alisa
    • 16 August 2011

    Hei Liviuuuuu >:D< .. Spui pur adevar aici😐..
    Ai dreptate in orice privinta
    .. Bafta in continuare :X

    • badboy
    • 8 Ianuarie 2012

    vrei sa dai la teologie ?:S:))

    • ..sa-mi schimb mentalitatea! ahh si vreau sa le-o trag fetelor de la cor

    • badboy
    • 8 Ianuarie 2012

    :))) ma gandeam ca vrei sa devii serios =)))
    asa esti si in viata de zi cu zi?

    • badboy
    • 8 Ianuarie 2012

    :)) is sarac:))) .. faci u cinste

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

