Hei mamaie, ia de aici…

Hei mamaie, ia de aici, o pula-n gat! Nu, nu este vreo fantezie de-a mea este respectul meu pentru persoanele in varsta.Da in acest post vorbesc despre babe si mosi, persoanele alea care se uita la tine ca si cum te-ai fute-n biserica (eu nu am futut in biserica😀 )te invidiaza ca esti tanar si ca ai pula tare poti s-o bagi in piatra si sa zici ca nu te doare. Si ziceti voi ca nu sunt enervanti, cum se misca ei in slow motion, cum merg ghebosi cu nebarbieriti cum put babele :-& stai in microbuz si urca o baba pula mea si incepe sa puta, tu nu-i spui ca esti cu bun simt si deschizi geamul si ea cu vocea tremuranda iti spune: -Inchide mama geamu’ nu vezi ca-i curent?!. Ei bine, atunci e momentul cand te ridici in picioare si-i  zici: Aratare, tu nu ai invatat sa te porti eu nu invat sa te suport. Ii dai cu pumnul in sanul pleostit si iesi din microbuz asta nu inseamna ca nu poti sa termini ce ai inceput dar mai bine fugi de „Gura babelor”.Gura babelor = sugere comuna.Toti sunt asa, toti dau in mintea copiilor,toti sunt pensionari si-o freaca toata ziua si isi consuma energia jucanduse cu nervii nostri.Astia trebuie inchisi in lagare, unde-i Adolf Hitler cand ai nevoie de el,unde-i al treilea  anticrist. Lagare?oke am solutii ! Basescule, ai un Johnny walker de la mine daca faci niste azile unde sa-i izolam.Statul castiga, nu le mai da pensie! Noi restul, ne bucuram de viata.Si ei, pot sa faca o „futaie comuna”, un pogo, un wall of death, pot sa-si asculte muzica populara, sa se uite la otv pana tarziu in noapte …

Am si eu bunici! Niste oameni minunati si intelegatori. Niste curve, astia m-au facut sa injur intr-o zi cat n-am injurat tot campionatul. Bai nu-i inteleg ce se consuma atat? Azi am fost la ei si nici n-am ajuns bine ca m-au pus sa dau apa la rate. Wtf  ratele aveau apa ?! oke mi-au facuto (1-0) pula mea.Apoi m-au pus sa dau apa la pui,desi intelesesem ca mai pusese cineva apa la pui.<no problem>Am facut tot ce mi-au zis. Ma spal si sa mananc si eu o caisa ca omu’ (era una coapta, mi se umflau coaiele de pofta) si o aud urland pe bunica-mea ca nu fac nimic , ce nu pun mana pe matura sa-i matur ei curta?! Inghit in sec incep sa dau cu matura in bataie de joc(1-1) pana vine vremea sa plec acasa si ma mai spal odata..Si inainte sa plec ii spun”-Sarumana, ma bucur ca te-am putut ajuta!:X”, iar  bunicamea imi spune „-Hai la revedere, te-ai rupt in cur!”(2-1)Daca astia care-s ai mei fac asa alti pe care nu-i cunosc cum pula mea fac?! Si sa le auzi de 4 ori aceleasi povesti, pe vremea mea ma duceam la munca cu chef.Ce-i bre?!Alte vremuri,  nu ma intereseaza ce ai muncit  in tinerete (m-ar interesa cate ai futut).Singurul avantaj al unui mos e ca mor toate pizdele de 20 de ani dupa ei. <la propriu nu la figurat>

Oare si pensionarii sunt oameni?! Oare au sentimente ? Oare fac sex?Daca fac folosesc doar pozitia misionarului? Stie vreun pensionar diferenta dintre capra si doggy? De ce tusesc?! De ce vorbesc ragusit? De ce seamana cu zombalaii din filmele horror? Daca comunismul a disparut din romania de ce inca traieste in mentalitatea lor?

    • Eu
    • 23 Iulie 2011

    Romania cu R mare romanule:d

  1. Vorbim de aceiasi romanie?
    nu dau doi bani pe tara asta de cacat!

    • bc
    • 28 Iulie 2011

    postu` asta a fost bun:)) chiar am ras!spor la scris in continuare🙂

  2. Sunt sigur ca inca cautati diferenta dintre doggy si capra pe google!

    • Larisa
    • 31 Iulie 2011

    Deci. Si eu tusesc si sunt ragusita, si nu sunt baba. Si eu, si tu, toata lumea transpira si pana ajunge acasa sa faca dus, pute..mai mult sau mai [utin, dar pute. Nu spun sa nu folosesti chestii gen „pula mea” dar cam exagerezi si stii si tu foarte bine – parerea unui om care te cunoaste oarecum. Nu mai vorbi de parca ai fi un gigoloi, as putea sa pun pariu ca e doar gura de tine si faci misto de altii ca nu se .. in fine. Tu te intalnesti in fiecare zi cu manuela – nu merita scris cu majuscula – si iti dai drumul intr-o cana si apoi zici ca ai facut sex, nu? Si daca tot vrei sa fii bloggerul anului, exprima-te corect gramatical si pune virgulele acolo unde trebuie, cum ar fi in cazul apozitiilor. Nici nu merita sa ma obosesc si sa-mi pierd timpul inutil – nici nu stiu de ce am facut asta pana acum, oricum numele tau e sinonim cu pierderea timpului – citindu-ti si restul blogurilor. Imi cer scuze pentru eventualele greseli de limbaj, exprimare, ortografie, sunt destul de ocupata incat sa ma ocup de maruntisuri din astea. Prietena ta.

    • Ti-ai inceput comentul-carnat cu deci, mi-ai subliniat faptul ca lumea pute in general (wow stiam) dar eu ma refeream la mirosul de spirt aplicat peste piele + transpiratie + zapuseala din autovehicul. tie ciuda ca ma folosesc de pula mea prea mult, gluma cu manuela e invechita, poti sa inveti cate ceva de pe la mine.. Aaa si nu ma intalnesc in fiecare zi, cam de 3 ori pe saptamana. Oricum ti-ai pus orgoliul pe primul loc inainte sa lasi comentariul asta

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

